marți, 13 decembrie 2011

Jocurile Foamei

La recomandarea Cătalinei când am vorbit despre Romanele Fantasy, şi datorită puternicei campanii radio a editurii Nemira, am început să citesc Jocurile Foamei (The Hunger Games) de Suzanne Collins. Nu vă povestesc nimic din carte decât că este atât de palpitantă încât nu poţi să o laşi jos. Sunt acum la jumătatea volumului 2 şi abia aştept să am 5 minute libere să mai văd ce se mai întâmplă. 


În 2012 pe 23 martie va avea loc premiera filmului cu acelaşi nume. Iată şi actorii aleşi.

Katniss - Jennifer Lawrence 
 



Haymitch - Woody Harrelson


 Gale- Liam Hemsworth

Cinna - Lenny Kravitz


Dintre toţi, mi se par foarte bune alegerile pentru Haymitch şi pentru Cinna. Peeta este ok, nu mă impresionează în mod deosebit, la fel şi Gale. Cât despre Katniss, este cu totul diferită de cum o vedeam eu în carte (mie cea mai potrivită mi se părea Dakota Fanning), şi mi se pare o oarecare discrepanţă faţă de Peeta. Nu mi se pare că se prea potrivesc. Acum...să vedem şi filmul...

Am văzut mai multe trailere pe net, cel oficial dar şi alte trailere făcute de fani ai cărţii aşa cum  şi-au imaginat ei personajele. Pentru cei care aţi citit cărţile, cu siguranţă v-aţi făcut deja o imagine despre cum ar trebui să arate Katniss sau Peeta. Pentru mine actorii aleşi de fani s-ar fi potrivit mai bine cu cartea.Vă arăt 2 variante şi chiar îi rog pe cei care au citit cartea să îmi spună care li se pare că se potriveşte mai mult cu ceea ce şi-au imaginat.

Varianta 1, cea oficială



Varianta 2, făcută de fani



 Păreri?